Hei og god mandag 😀
Det har vært en utrolig flott helg. Nydelig vintervær, aktivitet på Åkrasanden, trening i studio, avslapning, valentins dag og bollesøndag.

Mange folk på Åkrasanden i helgen

Snøklokker i full blomst

Mmmm, valentins kake


Kan nesten ikke toppe mandagen etter en så fin helg 😀
Men – mandag er i dag også super da det alltid er gøy å komme på jobb å få lov til å trene så mange inspirerende Pt.kunder. 😀
Hilsen Marian